Jump to content
Panel sayfamızda bulunan Download linklerini görebilmeniz için hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. ×

Monster Stone


kemo12
 Share

Recommended Posts

arkadaşlar serverın databasesi böyle çokta iyi  msyi hiç atmaması ve dropların az olmasası türk pvp serverlarıyla karıştırmayın burayı sizin dediğniiz gibi adamlar drop yüksetse 6.ayda herkez full item olur.

 

Bu serverı pvp gibi değilde usko gibi düşünün çünki 1-2sene sonra kapanmıcak en kötü 6-7 sene acık bir serverda oynuyorsunuz farkına varın şunun

Link to comment
Share on other sites

6anarchy, 41 dakika önce yazdı:

arkadaşlar serverın databasesi böyle çokta iyi  msyi hiç atmaması ve dropların az olmasası türk pvp serverlarıyla karıştırmayın burayı sizin dediğniiz gibi adamlar drop yüksetse 6.ayda herkez full item olur.

 

Bu serverı pvp gibi değilde usko gibi düşünün çünki 1-2sene sonra kapanmıcak en kötü 6-7 sene acık bir serverda oynuyorsunuz farkına varın şunun

bunu düşünerekten hak verdim kardeşim. Burayı 2 sene önce oynayıp, bildiğim için senin düşüncene katılıyorum. Teşekkürler yorumun için. 

Link to comment
Share on other sites

Bende hak veriyorum ama sadece merak ettiğim şey bana niye 1 tane bile gelmedi? 6 gündür kesintisiz oynuyorum. Sadece onu merak ettim. 4 karakter ile oynuyoruz ufak bir clan hepimizde 30% DC flash her zaman. Zaten bende istemiyorum öyle Türk pvp serverleri gibi olmasına (daha önce hiç bir pvp server oynamadım uzun süre açıkçası) burası en azından zevk veriyor. STKO’da koxperların peşinden koşmaktan daha iyi ?

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar Monster Stone Görevlerini Tamamlayıp Alabilirsiniz oyun İçinde  Sol Alt Taraftaki 

 

1 - M işartine Tıklayın 

2- Achieve Seçeneğine Tıklayın 

Ordaki Görevleri Tamamlayın Kanat Ve Monster Stone Hediyelerini Çantaya Alın 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Atlas said:

Merhaba,

Ben de tam aksine; MS yaratıklarının attack ve defans oranlarıyla ilgili geri bildirimler alıyorum. Biraz daha deneyin arkadaşlar, kolay olduğunu söylemedik. :)

@Atlas sorun bende ya hic sans yok genelde :D yakmalik item basariz account bound, o gecer +7'e

Deniyoruz hala 1 hafta oldu, bakacagiz artik ilk drop ne zaman gelecek bana :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

beyler server gayet güzel ve dengeli eski apextede oynadım burdada servera bok atmayın durduk yere milletin gelmesini engellemeyin ilerleyen zamanlarda 80 krowaz dragon shel vs vs sırasıyla gelirse suan zaten apex pvp aleminde lider benim gözümde diger tüm pvpler 3 gün sonra herkez esit sözde farm server emek server gayet güzel ve orantılı kendi beceriksizliginizi apexe yüklemeyin .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...