Jump to content
Panel sayfamızda bulunan Download linklerini görebilmeniz için hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. ×

Patch notes (27/02/2021)


Recommended Posts

  • Administrators

Changelog

  • Respawn scrolls have been unusable since a change from us a few months back, this has been addressed and you'll once more be able to use respawn scrolls if you've died to monsters or NPCs.
  • Weapon durability reduction was disabled for the longest time with certain types of damage, this has finally been re-enabled.
  • Players that have died in your party, whom have not yet respawned and are still around the location you're farming / EXPing at, will no longer inadvertently reduce the EXP you and your other (alive) party members receive from monster kills.
  • The Mage Armor (level 75) skills will once again correctly proc on receiving damage from archer skills.
  • Random buffs disappearing before their time is up has finally been fully resolved.
    • If you've ever questioned why a particular buff disappeared, this is most likely why.
  • Certain (map) objects, despite being immovable, were ending up in a state where they would be trying to move as a result of trying to return to their spawns after being attacked (and subsequently ignored) by players. This issue arose most prominently in Castle Siege War, where the gates would render themselves inexplicably unkillable. We've ensured these objects won't end up being stuck in this state anymore and the resulting unkillable gates should therefore be an issue of the past now.
  • Lunar War defenders will now correctly be sent to their homelands rather than Moradon.
  • Skills for which you don't have the required items on you to be able to use, will no longer go on cooldown despite failing.
  • Updating item prices in your Merchant stalls would previously inadvertently calculate the total value of your merchant incorrectly, and in certain cases incorrectly tell you you're trying to put up items, which, if sold, would put you over the 21GB inventory limit. This issue has been (painstakingly) resolved.
  • Your EXP will now also be visually updated when rebirthing.
    • It was doing this already server-side, but it wasn't being reflected in the client - which was a source of potential confusion.
Link to post
Share on other sites
  • Türk Topluluğu Admin

Değişiklikler

  • Respawn scroll'ları, birkaç ay önce yaptığımız bir değişikliğin ardından kullanılamaz hale gelmişti, bu sorun çözüldü ve artık canavarlara veya NPC'lere ölmeniz durumunda bu parşömenleri kullanabilirsiniz.
  • Silah dayanıklılığı azaltımı, belirli hasar türleri için uzun süre devre dışı bırakılmıştı, bu nihayet yeniden etkinleştirildi.
  • Partinizde ölen, henüz yeniden doğmamış ve hala farm yaptığınız veya EXP kastığınız konumun çevresinde bulunan oyuncular, artık sizin ve diğer parti üyelerinizin canavar öldürmelerinden elde ettiği EXP'i yanlışlıkla azaltmayacak.
  • Mage Armor (seviye 75) becerileri, okçu becerilerinden hasar alındığında bir kez daha doğru bir şekilde tetiklenecek.
  • Süresi dolmadan kaybolan buff'lar nihayet tamamen çözüldü.
    • Belirli bir güçlendirmenin neden bir anda ortadan kaybolduğunu bir kez bile sorguladıysanız, büyük olasılıkla nedeni budur.
  • Bazı nesneler, sabit olmalarına rağmen, oyuncular tarafından saldırıya uğradıktan (ve ardından görmezden gelindikten) sonra çıkma noktalarına geri dönmeye çalıştıkları için hareket etmeye çalışacakları bir duruma düşüyordu. Bu sorun, kapıların kendilerini izah edilemez bir şekilde öldürülemez hale getirdiği Castle Siege War'da belirgin olmuştu. Bu nesnelerin artık sıkışıp kalmamasını sağladık ve sonucunda ortaya çıkan kırılamayan kapılar artık geçmişte kaldı.
  • Lunar War savunucuları artık Moradon yerine anavatanlarına doğru bir şekilde gönderilecek.
  • Üzerinizde kullanabilmeniz için gerekli eşyalara sahip olmadığınız beceriler, başarısız olmasına rağmen artık bekleme süresine girmeyecek.
  • Pazarlarınızda ürün fiyatlarını güncellemek, daha önce yanlışlıkla tezgahınızın toplam değerini yanlış hesaplıyordu ve bazı durumlarda size yanlış bir şekilde, eğer her eşya satılırsa 21 GB envanter sınırının üzerine çıkacağınızı söylüyordu. Bu sorun (özenle) çözüldü.
  • EXP'iniz artık karakterinize rebirth basarken görsel olarak da güncellenecek.
    • Bunu zaten sunucu tarafında yapıyordu, ancak istemciye yansıtılmıyordu - bu da olası bir kafa karışıklığı kaynağıydı.
Link to post
Share on other sites
  • Spanish Game Master

Registro de cambios

  • Los Respawn scrolls  no se han podido usar desde que hicimos un cambio hace unos meses, esto se ha solucionado y una vez más podrás usar Respawn scrolls  si has muerto a causa de monstruos o NPC.
  • La reducción de la durabilidad del arma se deshabilitó durante más tiempo con ciertos tipos de daño, esto finalmente se ha vuelto a habilitar.
  • Los jugadores que han muerto en tu grupo, que aún no han reaparecido y todavía se encuentran en la ubicación en la que estás farmeando / EXP, ya no reducirán inadvertidamente la EXP que tú y los otros miembros (vivos) de tu grupo reciben de los monstruos.
  • Las habilidades de Armadura de mago (nivel 75) volverán a activarse correctamente al recibir daño de las habilidades de arquero.
  • Los  buffs aleatorios que desaparecían antes de que se acabe el tiempo finalmente se han resuelto por completo.
    • Si alguna vez te has preguntado por qué desapareció un  buff en particular, es muy probable que este haya sido el motivo.
  • Ciertos objetos (del mapa), a pesar de ser inamovibles, terminaban en un estado en el que intentarían moverse como resultado de intentar regresar a sus respawn point después de ser atacados (y posteriormente ignorados) por los jugadores. Este problema surgió de manera más prominente en Castle Siege War, donde las puertas se volverían inexplicablemente imposibles de matar. Nos hemos asegurado de que estos objetos ya no se quedarán atascados en este estado y, por lo tanto, las puertas indestructibles deberían ser un problema del pasado ahora.
  • Los defensores de la Lunar War ahora serán enviados correctamente a sus naciones de origen en lugar de a Moradon.
  • Las habilidades para las que no tienes los elementos necesarios para poder usarlas, ya no entrarán en tiempo de reutilización a pesar de fallar.
  • Actualizar los precios de los artículos en merchant,  calcularía previamente inadvertidamente el valor total de su comerciante de manera incorrecta y, en ciertos casos, le indicaría incorrectamente que está tratando de colocar artículos que, si se vendieran, lo colocarían por encima del límite de inventario de 21 GB. Este problema se ha resuelto (minuciosamente).
  • Tu EXP ahora también se actualizará visualmente al renacer.
    • Ya estaba haciendo esto en el lado del servidor, pero no se reflejaba en el cliente, lo que era una fuente de confusión potencial.
Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...