Jump to content
Sign in to follow this  
twostars

Patch notes (11/10/2018)

Recommended Posts

Changelog

  • [LIVE] Cubed targets will no longer take damage from monsters or pets (including mage guard summons).
  • Fixed a bug causing the buff icon for mage guard summons to not be removed.
  • The Karus Sundries NPC in the Alseid's Prairie war zone will now give National Points on death, and will no longer respawn every 30 seconds.
  • Pet owners (e.g. mage guard summons) will now be credited for their pet's player kills.
    • Note that monster/NPC kills already credited their owner correctly.
  • Visibility statuses will no longer cause death notices to be hidden from other players.
    • This applies to targets being stealthed while dying, as well as those viewing the notice being blinded at the time of receiving it, etc.
    • [UPDATE] This has been tweaked further to verify if the death notice issue still persists.
  • Death notices will no longer potentially be sent twice when the victim was killed by someone in their party (e.g. when cursed).
  • Player will now correctly see the deaths of monsters/NPCs/players while dead.
    • This would previously cause them to visually bug out for the player that died/respawned.
  • [UPDATE] Attempt to fix the bug with scrolls being cancelled early.
Edited by twostars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Değişiklikler

  • [GÜNCEL] Küplenmiş hedefler artık canavarlardan ve hayvanlardan (büyücülerin guard çağırma becerisi dahil) hasar almayacak.
  • Büyücülerde guard çağırma ikonunun kaldırılmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
  • Alseid's Prairie savaş haritasında bulunan Karus Sundries NPC'si artık öldürüldüğünde NP verecek ve 30 saniyede bir canlanmayacak.
  • Evcil hayvan sahipleri (ör. büyücülerin guard çağırma becerisi), artık evcil hayvanlarının öldürdüğü kişiler için ödüllendirilecekler.
    • Canavar/NPC ölümleri zaten sahiplerini doğru bir şekilde ödüllendirdiğini unutmayın.
  • Görünürlük statüleri artık ölüm bildirimlerinin diğer oyunculardan gizlenmesine neden olmaz.
    • Bu, ölürken gizlenen hedeflerin yanı sıra, bildirimin görüntülendiği sırada kör olan hedefler ve benzeri sebepler için de geçerlidir.
    • [GÜNCELLEME] Bu, ölüm bildirimi sorununun devam edip etmediğini doğrulamak için daha fazla düzeltildi.
  • Kurban, grubundan bir kişi tarafından öldürüldüğünde (ör. lanetlendiğinde), ölüm bildirimleri artık iki kez gönderilmeyecek.
  • Oyuncu öldüğünde canavarların/NPC'lerin/oyuncuların ölümlerini artık doğru bir şekilde görecek.
    • Bu daha önce, ölen/yeniden doğan oyuncu için görsel olarak hata ouşmasına neden olurdu.
  • [GÜNCELLEME] Parşomenlerin erken iptal olma sorununu düzeltme girişimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×