Jump to content

ComplexSinz

Members
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by ComplexSinz

  1. Minor Effect

    Prolly still on pentium. Get a cheap i3, at least it has hyper threading lol. If your getting low FPS problem in Knight Online your computer is real crud.
  2. Minor Effect

    Running intel processor, with dedicated graphics?
  3. Minor Effect

    A hampster wheel processed computer can run KO lol..
  4. HabibiSlayer Vs for KC

    No worries Tabasco. Have a good one.
  5. HabibiSlayer Vs for KC

    I would like to hear from the OWNER of the warrior you have permission to log. Seeing as though you trying to keep it a secret is shady
  6. HabibiSlayer Vs for KC

    How about tell the warrior, so we can verify you have login rights. Since your char is a Sin.
  7. HabibiSlayer Vs for KC

    Just to get it straight for everyone. Tabasco here agreed to vs on similar geared warrior, just no halloween weapon. After talking to people in game I learned he had no access to such warrior, and was going to have Kairi come vs for him and tell everyone it was himself on the account, when in fact it would be the owner of kairi, and he gives acct infos to NO ONE. So now that this tabasco fella is caught in a lie, he wants to change original rules to starter gear warriors. Go kick rocks man... waste of time
  8. HabibiSlayer Vs for KC

    Have kairi come and say it you on the account. I was told your antics tabasco
  9. HabibiSlayer Vs for KC

    Lost my respect by having someone else vs for you.
  10. HabibiSlayer Vs for KC

    LOL BB..trying to be a funny guy, and have someone vs for you
  11. HabibiSlayer Vs for KC

    http://prntscr.com/h3i57j Please tell me what warrior you can log @Roxas
  12. HabibiSlayer Vs for KC

    And as far as Killian goes. You are everything I would hate to be at our age. You're jus a fuck up, and will continue to be your whole life.Imguessing the old saying hold true... YOUR MOM SHOULD HAVE SWALLOWED YOU...Enjoy the rubber factory (about all a convicted felon can get)and riding that bicycle to a from your momma's house kid. You can try to act as tough as you want, but your just a little punk ass white kid with an EXTREMLY RECEDING HAIRLINE!
  13. HabibiSlayer Vs for KC

    Kinda like having Kairi show up for the 2v2 and saying it was you on the char? I've already been told that if Kairi show up as the warrior it's not you on the char.
  14. HabibiSlayer Vs for KC

    Please learn to type, young felon. I'm sure the road you're on, Tyrone is going treat you real well, and teach you all about dick sucking. How'd that anvil treat ya last night btw LAWL. xD
  15. HabibiSlayer Vs for KC

    So we have Dylan as priest :D.... Now the question is to what warrior this roxas can log. I know 100% Kairi gives infos to NO ONE. So if he shows up it's not Roxas.
  16. HabibiSlayer Vs for KC

    either of the two are fucking sad. doesn't really matter anymore.
  17. HabibiSlayer Vs for KC

    Insecurities? I think not sir. 27, OWN my own house, have plenty of toys that I OWN. Seems to be the only thing that hits to home with people like yourself, that do not have a pot to piss in, sit behind a computer screen and think you're cool commenting on EVERYTHING in this forum, and your own family kicked your ass to the curb. Quite sad, all things considered. you guys really are not worth my time. Do as you want in the rest of this thread. Im out, just got called in anyways. TO A REAL JOB guys btw.... might want to look into that.
  18. HabibiSlayer Vs for KC

    Hates a pretty strong word, but if that's how you see it then that is perfectly fine. Its a game, do not let it take over your life. Bad publicity is still publicity. Seems you fit in quite well with the trolls of the community.
  19. HabibiSlayer Vs for KC

    you invited the trolls man. not I. Seems these two are your friends.
  20. HabibiSlayer Vs for KC

    Now that was uncalled for. I did not "drag you into this," you off your house arrest yet? Sounds like you need to get outside and get some fresh air sir.
  21. HabibiSlayer Vs for KC

    Im guessing Killian. Lol, wouldn't be anyone else I could think of.
  22. HabibiSlayer Vs for KC

    You are who exactly? And Eden is clearly revolution... Damn pat, have fun trying to correct this ghetto fool's grammar.
  23. HabibiSlayer Vs for KC

    Nothing to say to my comment, typical. Then you try to change subject. Want to talk about real shit? I am 27 and probably make more than the parents that kicked you out for being a nothing. Go drown yourself in a toilet full of shit, and no one would notice. Done talking with you.. Selam
  24. HabibiSlayer Vs for KC

    You are just a joke man. You can take your real life accomplishments, and compare them to your in game accomplishments, they are probably pretty similar.
  25. HabibiSlayer Vs for KC

    Patrick seriously dude... go somewhere else man. Your like a fly on the wall. This is grown up business, since you puss out and sit at the computer all day to just talk shit.
×