Jump to content

YouGotPwndByMyAss

Members
  • Content Count

    881
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
  2. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from ApexPamp in Geheimnis Clan is going to start to ApexKO at soon !   
    Welcome back Yusuf  
  3. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to ApexPamp in Geheimnis Clan is going to start to ApexKO at soon !   
    Öncelikle herkese iyi oyunlar arkadaşlar çok önceden oynamış olduğumuz ApexKo' ya tekrardan başlama kararı almış bulunmaktayız. Irka daha karar vermedik ancak bir süre gözlemledikten sonra ona karar vereceğiz. Kimse ile polemik vb. durumlarımız genellikle olmamaktadır. Eğlence amaçlı oynamakta olan bir ekibiz . Herkese keyifli oyunlar dileriz.
     
     Geheimnis Clan is going to start to ApexKO at soon !
  4. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to VERSACEONTHEFLOOR in We killed the Ultima one but where is the drop?   
    ultima got enough of you guys logging in just for his drop
  5. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to chino in We killed the Ultima one but where is the drop?   
    far farm away clan crying about the drop as usual
    go pk 
  6. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to KissOfNeo in server need something new!   
    Last response to the waste of space you  have become.   I want nothing for free     I personally need 1 +3 item that im buying at +3 when find a seller for it   simple dont want to make it myself even tho its kinda easy and cheep .  
    Making things a little easier for New players helps me  no way what so ever  unless they gave out free Krowaz +11 knowing that is just he dumbest thing and wont happen...
    Everything you have posted has  has ended with It wont help   new players wont come ..  This started with ways to help new players and  were has any part shown where your here to help   only pretend your smart  and your not   and not once have u added anything at all to thread to help  just try to brag you know better and run it down 
    BB now have fun   Over with idiot like you 🙂    go complain else where
  7. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to NakedRussian in server need something new!   
    1) bus people always buy
    2) draki everybody just do it by themselves or buying its really cheap 
    3) most of server running with +9 set or +9 parts so no one needs krowaz +7\+8 anymore (+8 not worth because u get +9rev rosetya from gear dispenser)
    4) rosetta drops at +7 and u get free +9rev so what u expect to gain from this useless farm lol...
    farming holy knight will be awful for pk and server because the dmg now is already a joke so with this new armor will be much worse than it is now and darkness weapons will just make this server archerko because many brainless kids playing around and the 4% stun rate + effect dmg is no fun at all!
    the only thing i can think of to make krowaz and other items valuable is to open upgrade to +21rev that will increase the damage cap (which is extremly low atm) and the krowaz / weapons at any + will be needed so people will buy it... this server is already 3 years? and there are more +9s than +8s in this server so i think its a good time for a change
  8. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to MERET in server need something new!   
    Some players brood about this issue just like you. The marketplace is flat. To farm destroys PK instead of battling against players, as well as event, expect Ultima or Felankor occasionally. I couldn't agree with your title more but PK could be destroyed with the advent of the dark weapons.
  9. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from MERET in lr damage bugg   
    I think you tried today this:
     
    If you are complaining that stun is not working you really used some of Stroh Rum 80% else it can't be.
  10. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from ferni144 in final ban?   
    You have to much free time and no life at all.
    1: I got punished in past from multi clienting this is correct i lost all my items after getting caught and last chance were given after i solved the multi client issue with Alpha back in 2016.
    2: I didn't scam any clan or player else i was banned on ko4life like you and had a really bad reputation like you have. I have lend 1000$ of items from BrickBreak. I have lend 1402140 times dual rofs+3 235409235 times chaos weapons+11 for 2vs2s etc. And never scammed anyone @TukeOP @BroOk @Allanoon @DeadWalker                                                                                                               3: This felankor video it is not me doing it  U can go check back in the database i give you $5000 if this accounts are from my IP.                                                                                                               4: You are making this topic for the 600th time cuz im a better warrior then you and in general a better ko player and i hurt you by saying how bad ur life is i know                                                               I'll just leave this here again: 
    https://imgur.com/a/s89Zf nice descent nice warrior.






    This is the only reason why he make daily topics about me cuz he is not my division and don't use his brain. He only want to flame people ingame and forum cuz this is what happens to him on real life and this game and forum is all he has nothing else. Ciao.
  11. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from ferni144 in server need something new!   
    First of all u selected with ur quote on the Admins Aestreis that's not Aesteris.
     
    Second: You are kinda true about the merchant. But you have to know this Medal & Apexis system is already open since 2016 April so there is alots of items in the game. But they should do something against it to stop it. For example to delete those mini bosses which are dropping those items to and even at +6! And specially all those items aren't worth shit because Ultima and felankor are dropping cursed weapons +3 reverse and krowaz at +8! But Rosetta is actually normal it's not worth anything u kill a Nigmash and u have +7 lol i don't even understand why you add that tbh.
    This is why the interest is lost into Medal&Apexis chest&Krowaz chest items. They should do something against that let Ultima drop something else instead of that
     
    Third: Dark Items is a server killer. Imagine if the Darknight Bow comes in the game everyone change class into archer stunning eachother 24/7 with light arrows and curse lol! And then you can really call apexko LegolasKO.
    And priests healing enemies o_O a big nono! And holy knight is way to tanky for a server without red pots.
  12. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from ferni144 in Gaming Record Software   
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/geforce-experience/shadowplay/
    and sst  nopwick  
  13. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Marshmallow in Imbalance of server   
    You're mad because Chris exposed your true skills in PM. I'm still  LOLin at you playing a warrior without descent. No wonder why you're playing sin bcz you couldn't find a room for descent on skill bar. HAHAHAHAHAHA
  14. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Omega in final ban?   
    Right so this is starting to get out of hand, I am closing this topic. This will be a simple warning to both parties. Do not create anymore topics to flame each other. Take it into private messages, if you have any issues/concerns pm an admin/gm. If another topic comes up like this you will both be banned. Please follow our rules from now on. Happy hunting.
  15. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from Marshmallow in final ban?   
    @Omega @Sierra He is showing private messages in this topic that is ban able on forum. In old vivaldi rule list you can see that.
    PS: @ImmortalOne I would like to add you are flaming constantly the forum 24/7 i just came after a while to attack you cuz ur mouth is 24/7 wide open against everyone. And you are the one who got banned for scamming in ko4life:

    And not me. There is no proof i scammed anyone but for you there actually is! Take care and hopefully once in ur miserable life u will achieve something but i doubt it u wont come more far then sliding atross and dieing to warriors MauMau10 and cry in forum.
  16. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Marshmallow in Imbalance of server   
    You're just one of those kids who take this game too serious right? But don't worry next time see you in CZ I'll prove it to you that you suck at assassin.
    I'm not denying that but it's nothing serious that requires nerfing. If your base resist is below 100 then it'll happen alot.
  17. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Marshmallow in Imbalance of server   
    You're a good assassin compared to @ImmortalOne
  18. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Marshmallow in Imbalance of server   
    you got a noob orc sin who logs sometimes during ultima and when gets killed a few times, cries and quits cz lol as far as i remember your partner was a skilled player but you always ruined her mage/warrior char by playing retarded. if that's you, maybe I've mistaken you with some stupid one else.
  19. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Imbalance of server   
    Let’s make sins great again! That’s my wish for this server and for my friends who are playing this class
  20. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to IIIAmJohnWick in Imbalance of server   
    I speak for priests and warriors as well. so fuck off with this only assassin comments.
  21. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to dominiccc in Should 60% Undy Scroll & 400 Ac Scroll & Duration Potion be Added to Sundries Yes or No?   
    You shouldn't stay close warriors lol. You have a stealth and light feet skills.So you should attack warriors when they had debuffed or in a difficult situation(killing mobs,escaping from soneone) If you stayed alive against warriors and parties, then you wouldn't have a light feet and stealth skills haha.We think about a class that is faster/invisible/stronger/can cure itself/ blah blah.. looks amazing really. 
    I just told ya that sin is my favorite and he's enough good on pk/war/vs.
  22. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Should 60% Undy Scroll & 400 Ac Scroll & Duration Potion be Added to Sundries Yes or No?   
    This is not even the real reason. 
    I'm tired of chasing archers and Dot Kurians. I'm tired of everyone towning from me. I'm tired of 100% Stun&Slow on my assassins,priests, supmage, and even on me on full res build + gab.
    I'm tired of my aoe's failing all the time and is so short range. I'm tired of the low damage melees deal specially sins the pk is so boring i can go downstairs make fries comeback still not die with gab on.
    Cuz the damage cap so low in this facking server  There is not a challenge and still 99% warriors die on torment and sending in my letters nice TBLER this is kinda funny but the gameplay is boring!
    And what makes me the most mad in this server is 7 parties walking together hand in hand in good pk times like Ronark Land Base, Lunar War, Ultima in Cz. I'm more running then attacking debuffed targets. And i can't kill big groups with 6 warriors with aoe's on torment cuz to low damage on warrior and to much fail hits!!!
     
    I enjoyed so much oldtime no Draki Pendant in server and no ultima! Always 80vs80 in Colony Zone SmallBrain, LoseYourSelf,StormHawkS, Cartel, Argents, Osmanli, CrazyTime(70Pt's)
    Now it's just FeloTimaKO! 
    Mages are fine like this! But the melees aren't cuz miss Undy sc, Red Pots, Duration Pots. No nerf mage but add this into pus would help! But even add this in the pus i will need a break!!! Cuz i play 1 year 4 months without a break sometimes just need to step away for some months.  But i will return  Just when is the question. 
     
    Goodluck to you all! And don't celebrate to much while i'm gone my lovely haters ❤️
     
  23. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Should 60% Undy Scroll & 400 Ac Scroll & Duration Potion be Added to Sundries Yes or No?   
    This is not even the real reason. 
    I'm tired of chasing archers and Dot Kurians. I'm tired of everyone towning from me. I'm tired of 100% Stun&Slow on my assassins,priests, supmage, and even on me on full res build + gab.
    I'm tired of my aoe's failing all the time and is so short range. I'm tired of the low damage melees deal specially sins the pk is so boring i can go downstairs make fries comeback still not die with gab on.
    Cuz the damage cap so low in this facking server  There is not a challenge and still 99% warriors die on torment and sending in my letters nice TBLER this is kinda funny but the gameplay is boring!
    And what makes me the most mad in this server is 7 parties walking together hand in hand in good pk times like Ronark Land Base, Lunar War, Ultima in Cz. I'm more running then attacking debuffed targets. And i can't kill big groups with 6 warriors with aoe's on torment cuz to low damage on warrior and to much fail hits!!!
     
    I enjoyed so much oldtime no Draki Pendant in server and no ultima! Always 80vs80 in Colony Zone SmallBrain, LoseYourSelf,StormHawkS, Cartel, Argents, Osmanli, CrazyTime(70Pt's)
    Now it's just FeloTimaKO! 
    Mages are fine like this! But the melees aren't cuz miss Undy sc, Red Pots, Duration Pots. No nerf mage but add this into pus would help! But even add this in the pus i will need a break!!! Cuz i play 1 year 4 months without a break sometimes just need to step away for some months.  But i will return  Just when is the question. 
     
    Goodluck to you all! And don't celebrate to much while i'm gone my lovely haters ❤️
     
  24. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Should 60% Undy Scroll & 400 Ac Scroll & Duration Potion be Added to Sundries Yes or No?   
    This is not even the real reason. 
    I'm tired of chasing archers and Dot Kurians. I'm tired of everyone towning from me. I'm tired of 100% Stun&Slow on my assassins,priests, supmage, and even on me on full res build + gab.
    I'm tired of my aoe's failing all the time and is so short range. I'm tired of the low damage melees deal specially sins the pk is so boring i can go downstairs make fries comeback still not die with gab on.
    Cuz the damage cap so low in this facking server  There is not a challenge and still 99% warriors die on torment and sending in my letters nice TBLER this is kinda funny but the gameplay is boring!
    And what makes me the most mad in this server is 7 parties walking together hand in hand in good pk times like Ronark Land Base, Lunar War, Ultima in Cz. I'm more running then attacking debuffed targets. And i can't kill big groups with 6 warriors with aoe's on torment cuz to low damage on warrior and to much fail hits!!!
     
    I enjoyed so much oldtime no Draki Pendant in server and no ultima! Always 80vs80 in Colony Zone SmallBrain, LoseYourSelf,StormHawkS, Cartel, Argents, Osmanli, CrazyTime(70Pt's)
    Now it's just FeloTimaKO! 
    Mages are fine like this! But the melees aren't cuz miss Undy sc, Red Pots, Duration Pots. No nerf mage but add this into pus would help! But even add this in the pus i will need a break!!! Cuz i play 1 year 4 months without a break sometimes just need to step away for some months.  But i will return  Just when is the question. 
     
    Goodluck to you all! And don't celebrate to much while i'm gone my lovely haters ❤️
     
  25. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Melody in Should 60% Undy Scroll & 400 Ac Scroll & Duration Potion be Added to Sundries Yes or No?   
    Bro atm Assassin so weak, no one bother to play Assasin thesedays.
    A lot of my friends who are interesting to come back to ApexKO, they're looking forward to this added [changed]..

    We already discuss about Assassin; Edited:

×