Jump to content

YouGotPwndByMyAss

Members
  • Content count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Reputation Activity

  1. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to IIIAmJohnWick in Elior&Chris vs AnyRetard&HANGOVER 30.000KC Challenge   
    Easy Player -> OGUZZZzZZzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzz Sleepy time.
  2. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Eden&HANGOVER vs Elior&YouGotPwndByMyAssJewishDariusKairi REWARD: 15K KC   
    I agree with you  
    And here you see who died without chaos curse #HANGOVER on CRYMOREFORHONOR 
     
  3. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to KUMARBAZ in idea for pk   
    make boss event in cz like before. not in base. because when people dont get leader point they dont want join this event. also when people kill chaos stone in base they dont get point for most speedy achivement.
    add one more lunar war because peoples lazy for farm with gold coins. push them pk for farm.
    add greed in cz and make it very strong and add more drop rate on it like ancient sheet/ts.  people will make a party with 8 people for that and bowl will be more active. make mage class strong for this boss because more mage= more pk
     
    give more chance for new players. we have full item and i know apexko community respect us about that but when new players see us they dont want spend time.
     
    we need more turk because pk is suck in evening time(im talking about for turkey). another times we can pk with chinese and peruvians. pk is good. 
     
    how u guys can call turks for apexko? the first one add turk gm like meret then open topic on turkish platforms. trust me too much turk clan have ballz for pk. when they die they try to make better party setup and fighting again. they are not gonna leave in cz.
     
    Ultima is very strong. i know why because u guys want make good pk but people dont care ultima anymore because this boss is immortal. Dont make it low like felankor but this boss need nerf.
    Tell on notice felankor time like ultima because when people see it people call him friends and cz gonna be very active.
     
    sorry for my bad english because i dont care english rules im not working in apexko community. so if they have good english they can understand it anyway.
    Because everyone is english teacher on keyboard in forum. focus on the topic not my english
  4. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from IIIAmJohnWick in Elior&Chris 2vs2 Vanquish&ItzMDMA (LAST TOPIC)   
    I don't know either but i wont do any 1vs1/2vs2 again with this guy else people gonna think i'm the bad guy here.
    And winning for the third time we all know the answer already anyways.
  5. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to DogamonS in Elior&Chris 2vs2 DixieKyrai&ItzMDMA   
    Since now he'll quit knight online maybe he'll do something useful with his time and go get some English lessons because boy oh boy his English is special.
     
    Sorry guys been away from the forums for a while, can somebody get me up to speed about who slapped who? Teşekkürler @blackaq How's my torment bitch.
  6. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to Chayni in Elior&Chris 2vs2 DixieKyrai&ItzMDMA   
    ITZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEASSSSSSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY PLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR MADAM
  7. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to blackaq in Elior&Chris 2vs2 DixieKyrai&ItzMDMA   
    hey chris how is my combo
  8. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to NakedRussian in Oguz/ItzMad/HANGOVER   
    ItzMad best warrior in apexko???
    maybe best shield warrior haha  now when revolution quit maybe they can make some np in cz and not kill only riote and harunga
  9. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from MostHatredxx in Scammer nick   
    I think even KingAurelio can speak better english than you.
  10. Like
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from MostHatredxx in Scammer nick   
    IDGAF u did good on pk but it's not about the gameplay. But u are just sick person wish people their family to die and other crazy words for example like this:  
    This is why people dont like you,  just calm down lol it's a game no1 his family member needs to die or get fucked  But we all know u dont have school or work so this game is real life 4you we understand ur little autism.
    And i also remember u said YouGotPwndByMyAss best warrior ISacredDavid & YouGotPwndByMyAss only 2 players kill me in apexko u remember ?  
    Anyways this is what really matters: 
     
    And i slapped u after ur words.
    Hey liar Why are you still here ????
    Oke u write wrong not Knight Online but Apexko but u are still on Apexko O.O so what the fuck!!??!
    But u are always welcome to login for the 2vs2 5K/10K KC  
     
    So anyways do all of us a favor uninstall and never comeback you only have my permission to come for the 2vs2 for kc  
  11. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to blackaq in Scammer nick   
    this is all pawel's fault tbh
  12. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Kurac in Scammer nick   
    still didn't quit Server after losing vs to yougotpwnd?
  13. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to Marshmallow in YouGotPwndByMyAss/Darius vs ItzMDMA/LauraWells for 5000KC   
    speaks English better than*
  14. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to Kurac in YouGotPwndByMyAss/Darius vs ItzMDMA/LauraWells for 5000KC   
    nice english ahahahahhgahha
    retarded turk
  15. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to blackaq in YouGotPwndByMyAss/Darius vs ItzMDMA/LauraWells for 5000KC   
    maybe go buy 4 pathos gloves
  16. Thanks
    YouGotPwndByMyAss reacted to ImmortalOne in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    Talking about macro when your clannie/friends use it also
    I mean tuke hespe and other mal serbians
  17. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from BroOk in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    All u can do is talk bullshit while u are afraid asf go login and come vs us already u funny bitch i pked with you and Melody and i can tell you u pk like a bandicoot compared with him. Really i only challenge people if they talk bullshit like this guy it makes me mad spam letter always noob teamspeak players u guys play like kingaurelio blabla but if we challenge them, then they are always full afraid of us funny bitch brook GIMME PIZZAAAA. 
    Edit: this time i dont forgive you
  18. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to Tabasco in YouGotPwndByMyAss/Darius vs ItzMDMA/LauraWells for 5000KC   
    Free kc off these nubsssss
  19. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to Tabasco in YouGotPwndByMyAss/Darius vs ItzMDMA/LauraWells for 5000KC   
    Great Video Darius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OHANNESSSSSSSSSSS
  20. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from ImmortalOne in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    He challenged me for 1vs1 full items so now we are both here he cries about items wut???? 
    So he want's on starters but i do not trust him on this one because he will switch better items during the vs:)
    so now he is crying about items https://gyazo.com/d351ad00c3698e4d02c54df4250a2a7a
     
    I Challenge u now ItzMADAM
    Full uniques+3
    Armor Rosetta set+8
    Full cospre
    Weapons the best one u have:) (I guess i gotta pay u 150m to buy ur garges11 u poor little bitch)
    5-0=Winner and get's 5000KC
    KC Holder Omega/Sierra
    Pls no more excusses this time u autist:)
  21. Thanks
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from Free2Play in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    Deal accepted:)
  22. Haha
    YouGotPwndByMyAss reacted to blackaq in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
     
  23. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from BroOk in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    Keep talk about other subjects i know u are afraid like always nice fear:)
    Alrdy slapped u be4 in 2vs2
    and when i saw this video: 
    i started to cry u lost to DeBrogLie
    Is a good example that shows us how scared u are little pizza man:)
  24. Haha
    YouGotPwndByMyAss got a reaction from BroOk in Revolution vs BroOk&TukeOwnz   
    The reason i made this topic is because u think like that:)
    u started with those letters after u lost with 8 man against us 6/7:
    https://gyazo.com/610882d5ec347eecbd7210057cf11d43?token=c4d34baef386eeb1a2ce1942cef92a30
    https://gyazo.com/ca50ca631145464989d043bf74c7c7f5?token=db44e1768c3c4f09b6d0e58068aa351f
    https://gyazo.com/5ba563d96eea6f6ef2d58d040fc687f7?token=a33579c3a1951f0e2e44623e1548dc5e
     
    And when u said this: https://gyazo.com/4e3d78c79f8dd686e8a9fc8155c88a2c?token=bd651a59741ef51e13c79aecaa69e811 i showed it my clan and we decided to open this topic:)
    And u accepted it like we can see here : https://gyazo.com/07025368eef3df7f161bccb991b33fa4
     
    So when we gonna do it? Let me know please:)
     
    Btw nice trash talk BroOk u should join DaubbleAubble.
  25. Like
    YouGotPwndByMyAss reacted to ImmortalOne in Thanks for Vote Human King IWnxinatorZ   
    Vote for viki
×