Jump to content

BulletClub

Members
  • Content Count

    411
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    BulletClub got a reaction from Built4CZ in Melody's Selling List [For All Classes]   
    Upcake Cupcake 
  2. Like
    BulletClub reacted to twostars in Patch notes (05/10/2018)   
    Changelog
    Fixed a rare bug that could cause NPCs/monsters to share their ID with another on spawn. Added optimisations for most of the common network traffic (movement, etc), with the aim of reducing latency. This may introduce a very minor delay to these, but it shouldn't be very noticeable and ultimately is still more responsive than official. Safe areas were added on the Nereid's Island war map (i.e. the boat war map) to prevent abuse. Fixed some bugs causing the login server to prevent the player from being able to login. [UPDATE] Fixed a few visual bugs with (other) player movement which caused them to appear to stutter and then speed to their actual destination. [UPDATE] Fixed a bug with R attacks in Chaos Dungeon that caused them to fail when using certain weapons. [UPDATE] Fixed a bug with speedhack detection occasionally wrongfully considering legitimate movement requests to be illegal. Also, we are aware of lag issues with our new host and we're looking at ways of addressing that. If it means shifting again, we will do so but only once we've exhausted our other options.
    We appreciate your patience with that matter.
  3. Like
    BulletClub reacted to neXusLee in ALLANOOOON leaving   
    Düşmez biz oralarda çookk şeyler gördük  Since 2004+ Ares  en son buluncağım yer olur usko artık...
  4. Like
    BulletClub reacted to Melody in No one really taking serious, u can delete [remove] this topic.   
    No one really taking it serious, even tho I paying 2.000 apex points per part+9, u can delete [remove] this topic.
  5. Like
    BulletClub reacted to XinRen in Nice Wings   
    😕
  6. Like
    BulletClub got a reaction from Built4CZ in ALLANOOOON leaving   
    Lol. 
    Edit. Was talking shit. But just decided to keep it casual
  7. Like
    BulletClub got a reaction from Built4CZ in ALLANOOOON leaving   
    Lol. 
    Edit. Was talking shit. But just decided to keep it casual
  8. Thanks
    BulletClub reacted to Built4CZ in ALLANOOOON leaving   
    cya
  9. Like
    BulletClub reacted to Marshmallow in server need something new!   
    Enough with this farming crap. Nobody wanna join Apex to farm when the majority of players are fully geared /baba'd. We need to go full PK in order to attract new players.
  10. Like
    BulletClub got a reaction from IIIAmJohnWick in ABOUT UNDER THE CASTLE (UTC)   
    It’s brought people back. And taken people away. We just need to find s good mix. 
    I just wish our admins would listen to us. We’re the people playing each day. Wee kno what’s going on. And what can be done to make it more fun and cool for the longtime and new players!
    we need another Community Liason to forward the communitie’s ideas! 
  11. Like
    BulletClub reacted to ItzMad in FIX WARRIOR DMG WHAT IS GOING ON HERE ???????   
    @Aesteris
    Don't buff warrior. We dont wanna see WarriorKO anymore. You also know if you buff warrior, all mages will change class or leave server then we will slayt harunga.
    And i dont understand why only geared warriors open topic for buff warrior? Who opened topic he have %100 +11 krowaz set, +11 wiri, full +3 uniq, full cospre, full achivements lol
  12. Like
    BulletClub reacted to MON5TER in FIX WARRIOR DMG WHAT IS GOING ON HERE ???????   
    There are 2 certainties in life, death and people constantly complaining about class/nation balance.
  13. Haha
    BulletClub reacted to Allanoon in ABOUT UNDER THE CASTLE (UTC)   
    MORE THEN  thousand
  14. Like
    BulletClub reacted to ItzMad in 1V1 Warrior VS With Start Item   
    if anyone want vs with me contact me in forum pls. if u cry dont comment and message pls
  15. Like
    BulletClub reacted to Chayni in About kurian class   
    i do believe kurian got a huge ass buff on official server
    im totally against this. 
    but kurians got a major buff on official servers
     
    Gonna update this with : if you make kurians like that you should probally do the same for warriors/sins
  16. Thanks
    BulletClub reacted to Aesteris in About kurian class   
    Officially, at least on KRKO, the cooldowns persist throughout sessions (e.g. relogging to get back your devil transformation doesn't work there).
    We can update Kurians to their latest incarnation, if you'd like
  17. Like
    BulletClub reacted to IIIAmJohnWick in About kurian class   
    I will try to keep my post as simple as Possible. The Answer is "NO".
    Why? That's a good thing to be thinking at this point, it means you are using your reasoning skills. ^^
    Simply, because the kurian class has the most extensive capabilities as compared to other classes in game such as priest/rogue/warrior and mage. It has descent, it has signficant cure and healing capabilities, it has divide armor which is in my eyes the inverse of critical point and lastly and more importantly the most disgusting and horrid form of dot damage available that makes all mage dot damage mediocre in comparison.
     
    Have a nice day, kiddo.
  18. Like
    BulletClub reacted to Roxas in About kurian class   
    Rofl pls tell me this is a troll post 
  19. Like
    BulletClub reacted to IIIAmJohnWick in server of ? 离线 NIEAKTYWNY   
    I would have to concur. Server launcher is not enabling me to log in.
  20. Like
    BulletClub reacted to ItzMad in [Cancelled King Event] -   
    @Razordagawd waiting for 3gb
  21. Haha
    BulletClub got a reaction from IIIAmJohnWick in [Cancelled King Event] -   
    Emmo has a cute face. If i was gay... goddamn. 
    uh yeah. kill them!!! get the pitchforks!!
  22. Like
    BulletClub reacted to Chayni in Be careful fake char   
    like you can trust the real cordelia
  23. Like
    BulletClub reacted to Aesteris in THIS IS SHOUTBOX FOR NOW   
    I was there the entire time, and aside from kill a few adds (and admittedly screwing up once on Purious), I didn't help at all. UTC isn't intended to be a 20-30 minute event, and you guys clocked in around an hour this time (as opposed to 45 minutes before).
    If you feel it needs discussion, feel free to open a topic. I'll be closing this as there's a reason the shoutbox is gone, and this thread isn't about to take it's place.
  24. Like
    BulletClub reacted to twostars in THIS IS SHOUTBOX FOR NOW   
    We're all shoutboxes now.
  25. Like
    BulletClub got a reaction from IIIAmJohnWick in [Cancelled King Event] -   
    I’ve spoken to tank. He watches movies with the KO sound on. So he just alt tabs when he hears he’s being attacked. 
    I will be participating. Thank you 
×